|

Το «Amazon της Ελλάδας» φιλοδοξεί να δημιουργήσει το Public


Το πρώτο ελληνικό marketplace προκειμένου να γίνει κάτι σαν το «amazon της Ελλάδος», ανακοίνωσε πριν λίγο σε συνέντευξη τύπου το Public, η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.
Μέσω του Public Marketplace, η γνωστή αλυσίδα προχωρά σε συνεργασίες με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα, μικρά και μεγάλα, προκειμένου αυτά να εμφανίζουν τα προϊόντα τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Public.gr, και με τους καταναλωτές να μπορούν να τα προμηθευτούν μέσα από την ιστοσελίδα του Public χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν το εκάστοτε e-shop.
Το τεράστιο marketplace προϊόντων που θέλει να δημιουργήσει το Public, θα έχει σαφή πλεονεκτήματα όχι μόνο για το ίδιο αλλά και για τους συνεργάτες του, οι οποίοι θα έχουν πλέον ένα ακόμη κανάλι διάθεσης των προϊόντων τους εκμεταλλευόμενοι την επισκεψιμότητα του η οποία με βάση τα τελευταία στοιχεία, φτάνει τους 41 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο. Άλλα πλεονεκτήματα για κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα που θα αποφασίσει να μπει στο Public Marketplace περιλαμβάνει τη μεταφορά τεχνογνωσίας, την υποστήριξη marketing και την ενισχυμένη εμπειρία υποστήριξης. Το κόστος για κάθε συνεργάτη θα κυμαίνεται σε προμήθεια 10-12% ανά πώληση και ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος ενώ θα υπάρχει και μια μηνιαία συνδρομή €39 ανεξαρτήτου μεγέθους του καταστήματος.


Στο Public Marketplace, οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν νέες κατηγορίες προϊόντων που δεν ήταν πριν διαθέσιμες όπως Είδη Γυμναστικής, Αθλητικό εξοπλισμό, Μόδα, Εποχιακά, Βρεφικά είδη, Αυτοκίνητο/Μηχανή, Χόμπι και Ελεύθερος Χρόνος, Είδη Σπιτιού καθώς και προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς. Όπως ξεκαθαρίζουν τα στελέχη της εταιρείας, θα υπάρχουν σαφή κριτήρια για το αν κάποιο κατάστημα θα μπορεί να μπει στο Public Marketplace, με προτεραιότητα να δίνεται στην κορυφαία εξυπηρέτηση που αυτό θα παρέχει στον τελικό καταναλωτή, και τη διαθεσιμότητα. Η όλη διαδικασία αγοράς του προϊόντος από ένα συνεργάτη θα πραγματοποιείται μέσα από το Marketplace, συμπεριλαμβανομένου και της πληρωμής, ενώ η αποστολή του θα γίνεται απευθείας από το συνεργαζόμενο κατάστημα.
Αν ο καταναλωτής χρειαστεί υποστήριξη είτε πριν είτε μετά την αγορά,  αυτή θα πραγματοποιείται μέσα από την ιστοσελίδα του Public, με το κατάστημα να ενημερώνεται άμεσα και το Public να παρακολουθεί την επικοινωνία των δύο μερών και να επεμβαίνει όπου αυτό κριθεί αναγκαίο. Όπως επισημάνθηκε, αν ο καταναλωτής αγοράσει 2 ή περισσότερα προϊόντα από αντίστοιχα καταστήματα του Marketplace, θα λάβει αντίστοιχο αριθμό αποστολών, με το κάθε συνεργάτη να εξυπηρετεί τη δική του παραγγελία.


Σε σχετική ερώτηση, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public κ. Καλογεράκης επισήμανε ότι σκοπός του όλου εγχειρήματος δεν είναι να αποτελέσει έναν ιστότοπο σύγκρισης τιμών όπως το Skroutz, κάτι που γίνεται σαφές και από την παρουσίαση ενός προϊόντος στην ιστοσελίδα του Public το οποίο διατίθεται σε πολλά συνεργαζόμενα καταστήματα. Ο κ. Καλογεράκης προσθέτει ακόμα ότι «αυτή τη στιγμή, ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας». 


Στους πρώτα ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στο Public Marketplace περιλαμβάνεται η Lapin House, η Zakcret Sports, η TerraMare, τα Outdoor Market κ.α. Οι πρώτες συνεργασίες έχουν ήδη ενεργοποιηθεί στην ιστοσελίδα του Public, με το πλήρες λανσάρισμα να γίνεται μέχρι το τέλος του μήνα όπου και ο αριθμός ηλεκτρονικών καταστημάτων θα φτάσει τα 42.

[via]